lördag 9 november 2013

Lördag 9/11-2013 20:09

DAG: Jaha natt igen och en rejält kass sådan inatt. Vaknade ett otal gånger fram till lite innan tio tiden skulle idag upp till tio. Så när klockan ringde så gick jag upp, fick i mig frukosten och så till 13:45 tiden så stack jag till vagnen. Sedan till Järntorget och träffade min kompis trumkompis satt ett tag och fick i oss lite sedan stack vi till en affär som jag inte kommer ihåg namnet på en film butik. Efter detta så gick jag sedan hem det regnade inte så illa så jag tänkte går hem idag. Så kom hem till tre tiden och satte igång med träningsmaten. Och sedan var det storstretch som gällde för mig. Efter detta så var det middag hade idag korv och pommes och såg mina serier när jag åt detta. Fick sedan i mig en kopp kaffe och så var det dags för bloggen, jo jag spelade lite spel med på facebook det gick väldigt bra idag på spelen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men kass natt men en bra dag idag.

TRÄNING: Ja körde min storstretch idag segt som vanligt på lördagar men det gick bra.

ROMAN: Ja hoppade idag och det var tur för jag sov dåligt så men till måndag hoppas jag på bättre sömn.

MUSIK: Så får se när jag kommer igång med detta men det kommer nog ta ett par månader innan jag kan köra tror jag.

WEBB: Ja imonn så skall jag köra detta sedan skall jag köra hemsidan med uppdatera Mixmegapol tänkte jag men jag vet inte om jag hinner med allt imonn.

Så slut för idag och tack för idag så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: