tisdag 5 november 2013

Tisdag 5/11-2013 20:06

DAG: Jaha till natt igen och lite sämre inatt men det brukar det vara efter träning. Så vaknade ett antal gånger under natten fram till åtta. Efter detta så sov jag inte mer kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30. Då körde jag webbprgrammet fram till tre tiden då jag stack till ICA för att handla. Så sedan hem och satte igång med musikdatorn jag hade ju ett problem men den har pillat hela dagen med den. Igår så fixade jag denna datorn jag kunde ju inte få datorn att somna men jag gick in i programmen och såg vilket program jag installerade sist och det var opera. Så jag av installerade de gamla och då somnade datorn igen, så jag löste det problemet själ igår. Och med musikdatorn så fick jag svar på forum idag och det löste det problemet med så nu är allt okey igen. Så mer? Jo till tre tiden så fick jag igång middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt detta. Till sex så fick jag i mig en mjukis och gick sedan igång med paganinikotraktet igen ett par kapitel av detta. Så mer? Men en bra dag idag fick musikdatorn fixad med så bra dag.

TRÄNING: Japp till torsdag så kör jag igen hoppas jag kan köra bättre på 2-4 med tiden just nu är det okey men kan nog lite bättre sedan hoppas jag.

ROMAN: Ja idag gick det lite trögt att köra men då höll jag på med datorn samtidigt det är inte så bra. Imonn så har jag inte mer än romanen så jag hoppas det går bättre då¨.

MUSIK: Ja skall se lite längre fram om jag inte kan köra igen på denna punkt men jag måste köra roman nu ett tag till. Och webbprogrammet med.

WEBB: Ja idag gick det bättre och jag lyckades med allt idag. Vi får se hur det går imonn.

Japp det är slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: