fredag 8 november 2013

Fredag 8/11-2013 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt, vaknade ett antal gånger under natten fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Kass natt så kass dag med idag romanen gick kasst men slutade till 13:30 tiden. Då jag satte igång med webbprogrammet som gick kasst det med. Så till 15:00 så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt men såg inte alla idag sparade lite till imonn. Så mer? Kass dag idag men imonn blir det inte en vanlig dag så återkommer om detta imonn. Så mer? Nej kommer inte på mer idag vi hoppas att dagen imonn blir bättre. Jo jag skulle uppdatera winzip idag men det gick inte jag har lagt mitt kontonummer till dem men vet inte vad som gått fel men skickade ett mail till dem om detta.  Får se vad de säger om detta, troligen till måndag då.

TRÄNING: Ja skall imonn köra storstretchen så jag hoppas på bra sömn tills imonn.

ROMAN: Japp idag gick det åt skogen inte mycket alls gjort idag. Men det tar jag igen tills nästa vecka hoppas jag.

MUSIK: Ja det kommer ta ett par månader innan jag kan köra igen på denna punkt.

WEBB: Ja idag sket det sig rätt bra fick inte mycket gjort idag alls och jag vet inte om jag gjorde fel jag följde men det blev ändå inte rätt. Så jag hoppade till nästa kapitel som  jag skal gör till söndag tror jag.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: