onsdag 6 november 2013

Onsdag 6/11-2013 20:11

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt okey natt inatt, sov rätt bra fram till åtta tiden. Men somnade igen ett par korta stunder fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 då jag satte igång med webbprogrammet. Körde det idag fram till tre tiden eller kanske lite innan. Jag gick igång med middagen till halv fyra tiden. Hade idag karréer med klyft och såg mina serier nej jag såg star wars sista ja eller trean idag när jag åt. Så sedan till sex tiden så hoppade jag mjukisen idag hade inte banan så jag tänkte skippar det idag. Så mer? En bra dag idag men som vanligt så börjar det med bra sömn ja iallafall inte så kass sömn. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter om det gav nått. Så läste jag ur paganinikontraktet igen ett par kapitel blev det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag gick det bättre men det är sömnen som gör det. Fick till det bra idag.

MUSIK: Ja vi får vänta ett tag så skall jag se om jag inte kan få till lite på denna punkt igen.

WEBB: Ja körde ett kapitel idag och det gick bra boken har blivit lite bättre än innan. Men den är ändå rätt kass för att var en bok från Adobe.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: