måndag 11 november 2013

Måndag 11/11-2013 20:17

DAG: Jaha natt och en rätt okey natt sov rätt bra fram till nio tiden. Kom ur sängen till halv elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen, körde den idag först fram till ett sedan igen från två till tre. Efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och så stretch. Efter detta så var det middag och så såg jag family guy och sedan också Simsons och det är därför jag är sen nu. Så mer? Jo jag vann igår 21 spänn som jag med en gång brände på tia lotter och vann inte nått. Så mer? Skall ut en sväng imonn tänkte jag men får se när det blir skall köra webbprogrammet tänkte jag innan. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och jag körde på rätt bra i tid med idag.

ROMAN: Jasså fick mina två timmar idag och det gick bra idag hade lätt att fokusera men det beror på sömnen som vanligt kommer bli lite sämre imonn men det brukar det vara efter träning.

MUSIK: Ja har paus på denna punkt ett tag.

WEBB: Ja nytt kapitel imonn kommer ta en timme så jag tar nog en och en halv skulle jag tro.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: