fredag 29 november 2013

Fredag 29/11-2013 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade ett antal gånger innan jag vaknade fullt då var klockan redan tio. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan fick jag vänta på att klockan skulle slå tolv då det var dags för tvätten. Så till tolv så stack jag ner och fick in den i maskinen sedan upp igen. Jag pillade idag med inget men kom ner sent till att hänga upp tvätten iallafall. Så sedan upp igen och satte igång med webbprogrammet det skulle ta en halv timme idag men jag satt ända till två idag innan jag blev klar. Nä jag blev inte klar så jag stack till ICA för att handla sedan hem igen. Så gick jag på webbprogrammet igen fram till tre tiden men innan detta så körde jag igång musikdatorn för skann. Då var nog klockan runt tre tiden sedan gjorde jag klart webbprogrammet och så skannade jag denna datorn med. Så till kvart i fyra så stack jag ner och fick upp tvätten och även in den i garderoberna med. Så sedan gick jag igång med middagen idag hade jag kotletter med stripes och pepparsås. Såg på mina serier och har även en film att se tills imonn. Så mer? Ja mer? Skall imonn köra romanen sedan skall jag köra stretchen med har missat den ett tag nu men imonn så skall jag köra. Mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så skall jag köra så jag måste sova bra inatt så jag kan komma igång när jag skall.

ROMAN: Ja idag blev det inget på denna punkt men tills imonn så.

MUSIK: Nä inget på denna punkt.

WEBB: Ja idag skulle det ta en halv timme trodde jag men det stod en och en halv timme såg jag nu. Det tog tid längre än jag trodde för jag trodde som sagt att det var en halvtimme. Men jag fick allt gjort ändå så jag är nöjd med detta idag. Kör nog en imonn med så får jag se om jag hinner med det tar en timme och en halv imonn med.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: