onsdag 13 november 2013

Onsdag 13/11-2013 20:10

DAG: Jaha till natt en rätt okey natt men lite kass sömn på morgonen. Kom ur sängen till elva men vaknade till nio tiden redan. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag gick på webbprogrammet men det gick så där idag. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till tre tiden så fick jag igång middagen hade idag karréer med stripes och såg mina serier när jag åt detta. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe nä två koppar kaffe idag. Smakar lite bättre idag så jag kommer lära mig att gilla det. Så mer? Sedan till sex tiden så skulle jag ha tagit en mjukis men skippade det idag, kände inte för det idag. Så sedan satte jag mig och läste ur paganinikontraktet ett par kapitel blev det idag. Så sedan har jag inte gjort nått mer idag lite slö dag idag men ändå en okey på det hela taget. Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag gick det bra hade ganska lätt för att fokusera idag. Jag fick min en och en halv timme idag igen.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja idag gick det så där med programmet jag la ner för det var sådant som jag inte kommer göra så jag la ner det idag. Vi får se med nästa kapitel vad det är om jag kör sedan.

Så inte mer idag kommer igen imonn så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: