tisdag 26 november 2013

Tisdag 26/11-2013 20:13

DAG: Jaha till natt igen då och lite små kass natt igen men det brukar det bli efter träning. Så även inatt kom till sans till tio tiden och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så stack jag till ICA till lite efter tolv tiden. Köpte då kött sedan hem och fick in detta och så iväg till frisören sedan igen till ICA för att handla lite till. Ja allt annat än kött så sedan hem igen. Fick in allt och hade lagt lite kött i kylskåpet för att jag skulle ta detta sedan efter andra omgången. Så jag fick in detta och gjorde sedan inte mycket innan jag gick igång med middagen. Hade idag hamburgare med stripes och ketchup såg mina serier men idag så kom två inte med, de hade flyttat tiden för dem så jag missade dem. Men såg det andra och så satte jag mig framför datorn och såg dem där istället. Så tog två koppar kaffe med när jag satt och såg. Så mer? Men ändå en rätt bra dag idag på det hela taget fick all mat och klippt mig med. Så mer? Jo jag har problem med mobilen det är ett program som krånglar när det uppdateras. Och det går inte att ta bort heller det finns i minnet så det går inte att avinstallera heller. Så mer? Jo jag har kört det mobila logga in programmet nu och nu fungerar det som det skall de fick rätt på det sedan söndag. Jag ringde då och sedan till måndag så fungerade det som det skulle. Rätt bra men jag tror dock att det kommer vara mer osäkert med detta för alla har inte skydd till mobilen som det måste till. Jag tror att det som de hade innan var säkrare än detta. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp idag har jag inte kört nått på denna punkt och inte heller imonn men till torsdag så kör jag igen.

ROMAN: Ja inget på denna punkt heller idag men jag tar igen det tills imonn hoppas jag.

MUSIK: Ja denna punkt ligger lite nere ett tag nu får koncentrera mig på romanen nu.

WEBB: Ja imonn hoppas jag att jag kan köra lite på denna punkt men sover jag bra så skall det gå det med. Vi hoppas på det.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: