måndag 4 november 2013

Måndag 4/11-2013 20:33

DAG: Jaha till natt då ja och en rätt okey sådan inatt. Sov rätt bra fram till nio tiden kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med romanen. Körde den idag först fram till ett sedan från halv två till tre. Efter detta så fick jag sätta igång med träningsmaten, glömde göra den i lördags och inte heller i söndags så jag fick göra den idag. Efter detta så stack jag till träningen lite tidigare idag satte klockan på 15:45 innan var fyra. Så sedan tränade jag och så hem och stretch och så middag. Såg på family guy och sedan också ett helt avsnitt Simsons och det är därför jag är sen idag. Så mer? Vann inte nått på lotto till lördags såg jag igår men till denna veckan kommer det slå till igen. Så mer? En bra dag idag men det började med en bra natt som alltid. Jo jag installerade ny drivrutin till grafikkortet igår men tänkte idag att jag tar tillbaks den gamla. Men det gick inte att göra så nu har jag ny och kan inte ändra den heller. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja lite tidigare idag och träningen gick bra idag.

ROMAN: Började om idag och kom på mycket så en bra dag idag. Skall sedan bara hålla detta hela boken så kommer det bli bra. Vi får se hur det går då. Men det gick bra idag.

MUSIK: Ja som vanligt inget på denna punkt idag.

WEBB: Imonn hoppas jag på att jag kommer igång med ett kapitel vi får se.

Så nog för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: