fredag 22 november 2013

Fredag 22/11-2013 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade ett antal gånger under morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag gick igång med webbprogrammet. Detta körde jag fram till 15:00 då jag stack till ICA för att handla lite. Fick ta ut en 100ing innan sedan hem igen. Gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Idag hade jag kotletter med stripes och såg mina serier idag var det många för jag hade spelat in lite film med idag och igår. Så såg detta sedan tog jag en kopp original Gevalia och sedan en mörk en. Det är väldigt gott med Gevalia igen har ju druckit Zoégas innan i den andra kapsel maskinen. Men detta slår allt ja Gevalia och den mörka smaka choklad nästan. Men det blir dyrt för mig för jag måste köpa vanlig och mörk och så tar jag fyra kapslar per dag innan tog jag bara två. Så vi får se hur länge jag kan köra detta innan jag får gå ner till två koppar. Kaffet räcker bra i åtta dagar och då kostar det 204 för detta det blir för dyrt för mig så jag måste nog gå ner till två koppar per dag ändå tillslut. Så mer? Jo jag skippade mjukisen idag kände inte för det idag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men imonn så smäller det till det känner jag på mig, eller hur? Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Japp imonn så kör jag igen och så skall jag köra med men det är som vanligt segt att köra så jag kanske tar en tur ut innan jag går igång så jag får upp värmen.

ROMAN: Ja körde idag mina en och en halv timme men jag fick knappt nått gjort. Efter halva boken så ändrar jag sätt att skriva och då är det svårare att få in det jag nu skall få in. Men det gör att boken inte blir för enformig att läsa. Men jag skall få in lite till innan jag går på tjejen.

MUSIK: Nä inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja körde ett kapitel idag men jag var sen så jag jäktade lite på slutet och då fick jag en sak inte att fungera som det stod. Jag skulle skanna datorerna så jag fick snabba på lite idag till två tiden. Men jag fick det mesta att fungera så.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: