torsdag 14 november 2013

Torsdag 14/11-2013 20:08

DAG: Jaha till natt igen då och en jävligt kass sådan inatt. Tog den starka tabletten och la mig som jag brukar men kunde inte somna alls. Jag låg ända till fem innan jag somnade så vaknade jag som vanligt till nio tiden. Och tänkte då att jag går upp som jag brukar men med tiden jag låg så tänkte jag nä jag ligger länge idag. Till tre kom jag ut sängen och fick i mig frukosten sedan till kvart i fyra så stack jag till träningen. Så tränade men det gick inte bra idag och sedan hem. Skulle stretcha men jag la ner det med idag. Och gick på middagen idag smakade det inte alls gott och jag åt inte upp. Och så tog jag mig en kopp kaffe istället och en latte och en kopp kaffe till som jag skall få i mig nu. Nu smakade kaffe illa gott så jag behövde bara vänja mig vid det så. Så mer? Jo jag fick svar till jokern och det gav inget igår men kanske till idag. Ni får se på twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag har fått problem med musikdatorn idag skulle ladda in nya adobe men det gick inte alls så jag dånga ett inlägg på forumet så får vi se. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja idag blev det lite kasst med träningen med men jag körde allt dock inte alla magövningarna då la jag ner. Så hoppade jag cykeln med idag. Men kass natt så.

ROMAN: Japp kass natt och inget alls gjort idag på denna punkt.

MUSIK: Japp denna punkt ligger nere ett tag.

WEBB: Ja imonn så skall jag se om jag inte kan få till det lite imonn är det tvätt så jag kommer få tid hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: