tisdag 12 november 2013

Tisdag 12/11-2013 20:12

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen, sov inte bra vaknade ett antal gånger fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Men det gick inget bra idag så jag la ner till ett. Då stack jag till stan och köpte en ny kaffebryggare ja eller kapsel maskin. Fick inte den jag ville ha men fick den jag köpte till 100 kronor billigare. Skulle gått på 890 fick den för 799 så jag fick över till kapslar med idag. Gick hem idag och stannade till vid ICA för att handla kapslarna de går på 52 där och 59 på El-Giganten så jag tog dem på ICA. Så sedan hem och avkalka den gamla maskinen och det gick inte alls som jag ville. Den fick för sig att läcka så hela bänken blev full. Men tillslut så fick jag det gjort och fick upp den nya sedan var det middag. Idag hade jag köttbullar för jag glömde ta fram nått idag såg på mina serier idag när jag åt och fick i mig två koppar kaffe idag. Men nu har jag druckit det andra kaffet så länge så det smakade inte som jag mindes. Men jag kommer vänja mig vid detta med tiden. Så mer? Nä en rätt kass dag idag men jag fick min nya bryggare så okey då för dag.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag jo jag gick hem en liten tur. Så var maskinen kass så jag slapp betala med ja resan.

ROMAN: Ja idag kunde jag inte koncentrera mig alls så jag gav upp efter en timme idag. Tar igen det imonn hoppas jag.

MUSIK: Ja återkommer på denna punkt idag.

WEBB: Ja hoppade detta idag tar igen det imonn hoppas jag.

Så slut för idag och tack för idag! Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: