måndag 18 november 2013

Måndag 18/11-2013 20:04

DAG: Jaha till natt då och en rätt okey natt somnade som jag ville och sov sedan fram till nio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick frukosten i mig sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag men tog lite paus för att pilla lite med musikdatorn. Hoppas jag kan få den fixad snart har lite svårt att koncentrera mig. Så till fyra så stack jag till träningen sedan hem och så stretch och så middag. Smakade inte så bra idag så jag fick inte i mig allt. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som vanligt så inget nytt där. Så mer? Jo jag gjorde lotto idag på morgonen missade det igår men idag så. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja känner mig lite slö på gymmet nu varför detta vet jag ej. Men fick allt gjort iallafall idag.

ROMAN: Ja idag gick det bra även om jag missade lite tid för datorn idag.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja vi får se vad som händer imonn om jag får hjälp med musikdatorn eller inte. Men jag kanske hinner med lite på denna punkt med imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: