torsdag 21 november 2013

Torsdag 21/11-2013 20:20

DAG: Jaha natt igen då ja sov rätt bra inatt fram till nio tiden efter detta så somnade jag i korta stunder fram till elva tiden. Kom ur sängen och fick i mig frukosten sedan körde jag igång hårt med romanen. Den gick fram till ett sedan igen från två till tre. Så innan detta så laddade jag in winzip i musikdatorn la in detta i denna datorn igår. Men jag fick ett fel som jag mailad dem om men såg sedan att lösningen fanns längst ner i mailet men det var igår. Så sedan till fyra tiden så stack jag till träningen sedan hem och stretch och så middag. Fick i mig en kopp kaffe med innan jag gick igång med bloggen, och därför är jag lite sen idag. Så mer? Jo jag såg att jag inte vann på lotto men jag har jokern kvar så kanske lite idag ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? En rätt bra dag idag och som vanligt så började det med en okey natt. Nä inget mer att säga idag så jag säger hej för idag. Jo en sak till jag köpte ny kaffebryggare för ett tag sedan det var en Tassimo och det är väldigt gott kaffe bättre än den jag hade innan. Så nu vet ni det.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra så även stretchen en bra dag idag.

ROMAN: Ja kom på nytt idag som jag fick till så nu vet jag vad jag skall skriva imonn med och sedan med.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Så inget på denna punkt idag men till imonn hoppas jag men då måste det bli innan jag skannar datorerna. Det står att det går på en timme kapitlet så jag tror jag hinner imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: