lördag 16 november 2013

Lördag 16/11-2013 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men lite sov jag på morgonen. Så till åtta tiden så somnade jag igen i korta stycken fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag skulle köra igång med webbprogrammet men la ner idag. Hade inte lust idag med detta så jag pillade lite med datorn och så skulle jag gå igång med storstretchen till tre tiden, men la ner. Så jag gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt. Till sex tiden så fick jag i mig en mjukis och så en kopp med kaffe och en liten svarting som jag kallar den espresso. Så mer? Fick inte igång musikdatorn idag hoppas jag kan få hjälp med detta sedan. Så mer? Jo det är lotto idag och jag kommer med info på twitter om det gav nått eller så imonn på twitter om det gav lite. Eller så till måndag om det inte gav nått som vanligt. Så mer? Nä nog för idag och tack för idag.

TRÄNING: Ja satte igång idag men så tappade jag lusten har gjort det lite för ofta nu så till nästa vecka så kommer jag köra igen.

ROMAN: Ja idag kom jag på mer att skriva sedan kommer gå på två gånger till efter tjejen sedan.

MUSIK: Nä inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja tänkte köra men ångrade mig sedan hade inte lust idag alls. Så jag la ner.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: