fredag 15 november 2013

Fredag 15/11-2013 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass sådan inatt, vaknade av och till fram till sex tiden. Efter detta så låg jag vaken till nio tiden innan jag somnade igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan väntade jag på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så stack jag ner med tvätten. Efter detta så satte jag igång med webbprogrammet och körde det alldeles för länge till 13:30 då jag kom på att jag hade tvätt. Så jag stack ner och hängde upp den sedan upp och stack till ICA för att handa lite. Så sedan hem igen och kom då på när jag kom hem att jag skulle skanna datorerna så jag la ner webbprogrammet och gjorde detta. Sedan har jag haft problem med musikdatorn och idag kom jag på att det var annat fel med så jag har strulat med den hela tiden idag. Så mer? Jo jag fick upp tvätten till lite efter fyra för det var ingen efter mig idag på tvätten. Sedan gjorde jag mat idag hade jag kotlett och karréer och klyft tog idag lite av varje som fanns. Såg mina serier men jag var illa sen så jag hann inte se mer än två idag sparar resten tills imonn. Så fick i mig en kopp kaffe med innan jag gick igång med bloggen. Så mer? En rätt kass dag idag fick reda på att det var mer fel på musikdatorn så då sket sig det. Kommer nog inte få den klar förrän till måndag tisdag om det går men det hoppas jag.

TRÄNING: Ja imonn skall jag köra storstretchen igen så hoppas jag att jag sover inatt.

ROMAN: Ja får jag sömn så skall jag köra detta imonn men nu borde jag få sömn hoppas jag.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja körde idag men övningen skulle ta två timmar men så kom skannern emellan så jag hoppade det sista. Problemet med detta program är att de skall göra hemsidan av allt alla program kan göra hemsida tydligen men jag vill inte göra det med detta program. Så jag la ner tillslutet av övningen men det är ändå sånt jag inte kommer använda.

Så slut för idag och tack för idag jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: