tisdag 19 november 2013

Tisdag 19/11-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt, vaknade ett antal gånger fram till sex tiden. Efter detta så fick jag kass sömn fram till halv tolv, då jag gick upp och fick i mig frukosten. Så till 12:30 så gick jag igång med romanen, men körde även musikdatorn idag så jag fick knappt nått gjort idag på romanen så jag la ner den till 13:00 och gick då över till datorn helt. Och jag kan meddela att jag löste problemet själv idag. Det står att man kan använda programmet när man kör uppdateringen men så var inte fallet det var då den sa att filen var upptagen. Så jag stängde programmet idag och då laddade den in. Allt det jobbet för detta lätta, men nu är det löst och jag hoppas jag kan köra romanen imonn och fokusera med. Så mer till tre tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till lite innan fyra idag, hade karréer med klyft. Och såg mina serier när jag åt detta sedan till sex tiden så fick jag i mig en mjukis också. Så mer?  Kass dag idag men så lyckades jag fixa musikdatorn så okey dag då. Så mer? Jo jag hittad lite filmer att spela in idag och imonn och övermonn sedan är det ett par tills sedan. Så mer? Jo Nordea ändrade ju hur man loggade in med och det gick inget vidare i söndags jag testade då. Men idag gick det bättre även om det inte gjorde som jag trodde att det skulle göra. Men det fungerade iallafall idag. Så mer? Jo jag läste ett par kapitel ur paganinikontraktet innan jag la mig på sängen och väntade på att klockan skulle slå för blogg. Så nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja till torsdag så kör jag igen då ja och så till lördag skall jag köra min storstretch med har missat detta ett tag nu men nu så.

ROMAN: Ja jag testade idag och nä det gick inte så jag la ner för idag tar igen det imonn hoppas jag.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja imonn så jag skall jag inte ut så jag hoppas jag kan köra ett kapitel imonn.

Så nog för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: