måndag 1 april 2013

Måndag 1/4-2013 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja och jag trodde det var en rätt bra natt men så var inte fallet. Sov rätt bra trodde jag fram till tio tiden men låg idag ända till halv tolv innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde fram till ett sedan lunch och sedan från två till tre. Så satte jag mig framför datorn och pillade och innan jag visste ordet av så var klockan fyra. Jag stack till träningen och sedan hem stretch och så middag på det. Så idag så upptäckte jag att min bag har gett upp måste köpa ny tills imonn. Då ligger jag 250 back med en gång sedan måste jag ha en extra dosa med till strömmen går på 110 tror jag. Så jag ligger redan 360 back så skall jag köpa videon med och det går på 256 tror jag att det var då ligger jag 615 back. Denna månaden börjar inte bra vi får hoppas att det blir bättre sedan. Så såg på family guy när jag åt och sedan så fick jag packa upp väskan glömde det idag. Så mer? Jo imonn så skall jag till morsan med datorn och sedan skall jag hämta min nya dator. Och sedan skall jag köpa musikgrejorna och dosan och bagen tänkte jag att jag skulle hinna med imonn. Det blir fullt upp och jag måste vakna till kvart i elva imonn med det brukar jag göra men om jag måste så kommer jag inte sova nått. Men jag har satt klockan idag så jag skall vakna iallafall. Så mer? Skall kolla mitt konto med om jag räknade fel innan då ligger jag 570 back där med då blir det en illa kass månad detta. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn, då med ny dator ja till musiken.

TRÄNING: Ja kände mig seg idag och jag var elva minuter sen idag med måste få upp farten igen.

ROMAN: Ja när jag satte mig idag så visste jag att jag hade sovit dåligt för jag var trött. Men jag körde ändå mina två timmar idag.

Japp nu är det slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: