onsdag 3 april 2013

Onsdag 3/4-2013 20:14

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan inatt, sov fram till fem tiden efter detta så var det inte mer sömn. Kom ur sängen till åtta tiden och fick i mig frukosten. Sedan tänkte jag lägga mig igen till elva tiden men det gick inte så jag gick igång med romanen. Men körde bara en halv timme idag innan jag gav upp. Stack till banken idag men jag åkte till avenyn och där gick inte att lägga in pengar så jag fick ta vagnen ner till Brunnsparken där fanns ett ställe att lägga in pengar. Sedan hem igen och drog igång med datorn och den är rätt kass tycker jag. Men det kan ju ta ett tag innan man vänjer sig med. Men det går inte att hitta det man vill och det tog hela dagen innan jag fattade lite mer så jag kunde få in lite i den. Gillar inte att man har två startsidor så måste man använda en för att komma till kontrollpanelen och sedan annan. Ja vi får se om jag kommer igång med den sedan, så har jag trä smak i häcken med ingen bra stol jag har men jag skall inte sitta så länge sedan heller så det skall nog gå bra ändå hoppas jag. Så till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag korv och pommes. Skulle se mina serier med men jag pillade med datorn så det blev inte så mycket av det idag. Skall se till söndag hoppas jag. Så sedan tog jag en mjukis och kaffe och pillad lite till med datorn sedan. Kan inte få igång utskriften från den nya jag har laddat in drivrutiner men det går ändå inte. Så måste jag ringa till supporten om batteriet med och lite till. Köpte idag förlängd garanti men det kommer inte förrän imonn. Så mer? Nä inget mer idag får hoppas att jag inte har ont i ryggen imonn har suttit för länge idag.

TRÄNING: Ja skall packa idag i nya bagen så får vi se hur det går med den. Den är lite liten men jag tror ändå jag skall få plats med allt.

ROMAN: Ja skall köra imonn igen hoppas på bra sömn bara så.

Japp inte mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: