onsdag 10 april 2013

Onsdag 10/4-2013 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan igen, kunde inte somna igår hörde ett ljud som höll på fram till tre tiden. Tror det kom från järnvägen något som höll på att köra där. Så sov sedan till nio tiden och till tio så var sömnen över. Elva så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Efter detta gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Efter detta så fick jag installerat Winzip på musikdatorn jag maila dem om detta och då sa de att jag kan installera på tre datorer utan kostnad. Det står inte ett ord om detta på hemsidan men nu har jag det på musikdatorn med. Så sedan stack jag till posten och hämtade mina högtalare, sedan hem. Men när jag skulle sätta in de nya så såg jag att jag hade fått ur en kabel till de gamla och när jag satte in denna så fungerade dem igen. Men det var glapp i dem så jag fick ändå byta ut dem mot de nya. Så mer? Sedan så satte jag igång med middagen, idag hade jag fiskpinnar och potatis. Såg mina serier när jag åt och sedan en film det var pirat filmen men hann inte se klart den idag såg en timme nått sånt. Så mer? Jo idag hann jag inte med att läsa för jag såg film och så packade jag väskan. Så det är lotto idag med så jag räknar med era tummar idag. Ni får veta på twitter om det gav nått eller så imonn på twitter om det gav lite. Eller så till fredag om det inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Japp idag fick jag mina en och en halvtimme som jag hoppades på men jag var trött idag och slö. Efter kass natt, men jag fick till det ändå.

Jahapp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: