torsdag 11 april 2013

Torsdag 11/4-2013 20:15

DAG: Jaha natt igen då ja och en lite små kass sådan igen. Kunde inte somna som jag ville och låg till tolv innan jag somnade in. Sov sedan till sju tiden men somnade in igen fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta så satte jag mig och pillade med datorn och fick app IE10 att försvinna så den vanliga kom fram. Så det gick tillslut att få bort den men det tog tid och jag fick maila om det. Så sedan så gjorde jag inte mycket fram till fyra då jag stack till träningen. Så sedan hem och stretch och så middag på det. Satt länge idag och glodde på teven. Så mer? Jo jag fick ett brev idag att jag skall hämta den nya hårddisken imonn efter jag har gjort klar romanen. Så mer? Jo jag vann inte nått jo kanske lite fick på jokern men inte mer så kanske har jag vunnit lite igår. Ni får veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Jo jag laddade routern idag så till söndag skall jag testa att koppla upp mig till den. Då blir det 4G och 30 MB då är mitt mobila bredband snabbare än mitt fasta. Jag har upp till 24 där. Så mer? Måste hitta på ny träningsmat tills imonn med men jag tar inte samma för köttet kostade 100 spänn. Hoppas jag kommer på något gott.

TRÄNING: Ja tio sen idag igen men det kommer jag ta in om ett par veckor eller lite till. Men träningen gick bra idag och nu är det slut för denna vecka. Nä till lördag skall jag köra storstretchen igen.

ROMAN: Japp idag så körde jag mina en och en halvtimme och det gick bra.

Inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: