tisdag 23 april 2013

Tisdag 23/4-2013 20:24

DAG: Jaha raskt till natt igen och en lite bättre men ändå en kass sådan igen. Sov bara kort innan jag vaknade igen men lyckades somna om igen fram till elva. Kom upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Men som igår hade jag svårt för att koncentrera mig igen. Blev klar med den till 13:30 och då ringde jag till musikbörsen ja eller 4 sound som det heter nu. Då visade sig att mitt program hade kommit men lurarna inte fanns. Så jag sa att jag kommer ner och hämtar programmet idag och stack sedan men just innan jag skulle sticka så ringde killen och sa att jag skulle ta andra lurar istället. Men jag sa att jag kommer ner så vi fixar till det då. Så jag hoppade på trean och stack in till stan fick programmet och ett par andra lurar. Sedan gick jag hem det var något vid stampen så vagnen gick inte den vägen så jag fick gå hem idag. På vägen så stannade jag vid ICA och handlade lite sedan hem. Så sedan gick jag igång med middagen till fyra tiden. Hade idag karréer med pommes idag och såg på teven med men jag har inget att se nu så jag slö tittade bara idag. Satt länge idag så jag skippade lunchen idag och tog en mjukis istället. Så fick jag maila till de som har programmet för det var med en dong jag trodde jag skulle använda den gamla vet inte hur man gör med den om jag skall kopiera över till den nya. Hoppas på svar imonn på den frågan. Så mer? Nä inte mer idag men jag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag utom att jag gick hem det var illa varmt men ändå kallt i vinden idag.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag men det var svårt att fokusera idag med.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: