onsdag 17 april 2013

Onsdag 17/4-2013 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen, kunde inte somna som jag ville utan låg länge innan jag tillslut somnade in. Sov sedan rätt kasst fram till tio tiden då jag kom på att jag inte skulle upp så jag låg ända till tolv idag. Så kom upp och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till kvart över två. Då jag stack till ICA för att handla lite fick med mig lite och sedan hem. Klockan var då redan tre tiden så jag gick igång med middagen. Idag hade jag kotletter mer pommes och såg min serie som jag missade spelade in den igår. Så efter detta så såg jag en serie till och så var det dags för lunch. Såg på lite av varje då och satte mig sedan och läste ur under kupolen ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo imonn så skall jag slå en signal och höra om mitt meddelande kom fram. Har inte hört nått och det brukar gå fort så, de sa att de höll på att byta system så det kunde vara fel så jag skall höra om det kom fram eller inte imonn. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn på twitter eller om det inte gav nått så till fredags bloggen. Så mer? Hoppas jag får mina grejor från musikbörsen denna vecka så jag kan gå igång med musiken igen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja då är det träning imonn igen då ja får se hur lång tid det tar imonn. Men det beror på sömnen som vanligt.

ROMAN: Japp imonn så kör jag mina två timmar igen då som vanligt på måndagar och torsdagar. Vi hoppas på bra sömn.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: