söndag 21 april 2013

Söndag 21/4 2013 20:25

DAG: Ja idag är jag sen så jag kör med en gång idag. Sov rätt kasst igen under natten fram till nio tiden. Men lyckades somna om igen i korta stycken fram till tio tiden. Då min granne gick igång med dammsugaren, ja det var nog inte dammsugaren men det lät så. Efter detta så somnade jag inte om igen. Så till tolv tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med dammsugningen. Idag så fick jag för mig att påsen kunde vara full så jag kollade den, då såg jag att den hade spräckts och att massor med skit hade kommit in i motorrummet. Jag bytte påse och dammsög upp de som hade kommit utanför. Så sedan gick jag igång med hemsidan idag hade båda uppdaterat och det gav på spotify sidan 268 269 och startsidan 311 312. Jag la upp på twitter och facebook med idag sedan så gick jag igång med musikdatorn. Jag fick bytt lösenordet till ett på 20 tecken och fick sedan allt att fungera som det skulle. Så mer? Efter detta så fick jag i mig en mjukis jag hoppas att jag inte får hepatit A av bären. Stod om det i aftonbladet för ett tag sedan. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera strunt då.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Vi får se hur länge det tar innan jag får upp farten igen.

ROMAN: Japp då kör jag igen imonn, vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: