lördag 13 april 2013

Fredag 13/4-2013 20:10

DAG: Japp natt igen och en kass sådan vaknade ett otal gånger fram till tio tiden. Efter detta så somnade jag inte om igen utan låg vaken fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till halv ett. Så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Då jag stack till ICA för att handla sedan hem igen och satte igång skannern på båda datorerna. Så efter detta så skulle jag köra igång med storstretchen men idag så la jag ner efter en liten stund. Kom inte igång förrän till fyra tiden och så tänkte jag nä jag skippar det idag. Så jag gick igång med middagen istället hade idag hamburgare och klyft. Satt mig framför teven med men inget att se idag så jag slö tittade på lite av varje. Sedan tog jag mig lite korv till lunch till sex tiden, brukar inte göra det på lördagar men idag så. Såg då på salt ett tag men såg inte hela idag bara en bit. Så mer? Ja imonn så skall jag koppla upp mig på musikdatorn med 4G trådlöst får se hur det går då. Mer? Nä inte idag kass dag idag men jag kommer igen tills imonn. Jo det är lotto så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja la ner idag för jag var illa trött idag så jag tänkte att jag skippar det så var klockan redan fyra så.

ROMAN: Ja efter kass natt så blev det bara en timme idag hade lust att ligga i sängen hela dagen idag men gick upp ändå.

Så inget mer idag kommer igen imonn med mera då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: