måndag 8 april 2013

Måndag 8/4-2013 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt samma natt som innan somnade till tolv tiden och sov sedan fram till sju tiden men somnade om igen fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen, körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till gymmet sedan hem och stretch och så middag på det. Idag var maten god och jag blev klar i tid med, men då kostade köttet 100 spänn med så fan om det inte hade varit gott. Såg på family guy och spanade lite på musikdatorn med. Det gjorde jag till tre tiden då jag laddade in bios uppdateringen så nu är det klart och den skall inte slockna mer nu, hoppas jag. Så mer? jo jag vann inte nått på lotto igår ja till i lördags heller men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Vi får se när de nya högtalarna kommer och sedan också den nya hårddisken bör komma i slutet av veckan disken. Så även högtalarna tror jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag så försökte jag hålla lite högre fart men det gick inte tog en tio minuter idag igen. Så det kommer nog ta lite längre tid innan jag kan få upp farten igen.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag igen och det gick bra även om jag har lite svårt att fokusera.

Nu är det inte mer än detta kvar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: