tisdag 2 april 2013

Tisdag 2/4-2013 20:11

DAG: Jaha natt  igen då ja och rätt okey natt fick kanske inte så mycket sömn men kom upp till tio tiden idag. Skulle kolla en grej på datorn så jag gick upp, och tur var det för jag hade ställt klockan men inte satt på alarmet så när den skulle ringa så gjorde den inte idag. Sedan fick jag i mig frukosten. Så till halv tolv så stack jag ner till macken och hämtade bilen. Sedan hem och packade inte datorn och så iväg. Lämnade den hos morsan sedan så stack jag och lämnade bilen. Efter detta så testade att ring ner till musikbörsen men de svarade inte. Så jag tog vagnen och stack till femman och in på Clas Ohlson där jag köpte lite sedan iväg till musikbörsen. Men de hade inte hemma så jag fick beställa det idag kommer om två veckor. Så efter detta så gick jag hem och gick igång med middagen. När jag satt och åt så kom ett sms att datorn hade kommit. Så jag åt klart sedan så stack jag till posten och hämtade den. Men jag drog inte igång den idag utan fixade så att jag är redo för imonn med den. Dock så var hårddisken kass så jag får ringa imonn om det skickade ett mail om det idag men jag tänkte kan ringa imonn istället. Ja det var den externa hårddisken alltså. Så mer? Jo jag satt mig och läste ett par kapitel ur duma key innan jag la mig på sängen för att invänta bloggen. Imonn skall jag ut och sätta in lite pengar så jag kan köpa garantiförlängningen kommer gå på 2500 då har jag garanti i tre år med drulle och olycka förutom hårdvaru garanti. Så mer? Illa varmt idag men i skuggan var det rätt kallt så jag hoppas inte jag blir sjuk nu när jag blev kall. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag såg jag att jag skulle ha roterat övningarna denna månaden. Gjorde inte det i måndags men skall göra till torsdag.

ROMAN: Japp imonn så skall jag köra igen och sedan skall jag ut till banken sedan skall jag pilla med datorn.

Jadå inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: