tisdag 16 april 2013

Tisdag 16/4-2013 20:13

DAG: Jaha mitt tangent bord vill inte idag hoppas att det håller ett tag till. Men nu till natten och en rejält kass sådan igen, somnade inte som jag ville igår utan låg länge innan jag somnade. Sedan till fyra tiden så var jag uppe och tog en påse pulver. Efter detta så somnade jag igen men bara i korta stunder. Så till elva så tänkte jag att jag ligger kvar till tolv innan jag går upp idag. Så till tolv så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Och till halv ett så gick jag igång med romanen, ja nu är det tillbaks igen till tvåan. Så körde den idag fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem och gick jag igång med middagen. Nä innan detta innan jag gick till ICA så ringde jag till comhem och fel anmälde min digitalbox. Så skall det vara har sett att den inte spelar in mer än 10 till 20 minuter sedan låser den sig. Så jag måste dra ut kontakten och starta om den igen. Så sedan stack jag till ICA och handlade lite. Så middag ja idag hade jag hamburgare och pommes och rätt mycket ketchup. Såg inte på min serier idag för den hade inte spelats in. Slö tittade istället på teven idag. Så efter detta så såg jag lite till på teven när jag fick i mig en en mjukis istället för lunch idag. Har slarvat på lunch nu ett tag skall ta tag i detta igen nu. Så mer? Jo jag fick ett sms från comhem idag och de har skickat fel papper på den till mig idag. Kommer jag missa ett par serier när den är borta men men det går inte att göra nått åt. Så kan då bara hoppas på att jag får en ny så de inte säger som den jag hade innan att det inte var något fel på den. Sedan tog det ett halv år så rasade hårddisken på den. Vi får se vad de säger om det denna gången. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha tog tid i måndags får se hur det går till torsdag då. Men det var sömnen som gjorde det sov kass så men hoppas jag sover bättre tills torsdag.

ROMAN: Ja körde på den andra idag då och kass sömn gjorde att första halvtimmen gick små kasst men jag kollade comhem då med. Men jag kom in i den tillslut igen och kunde ställa om för denna då.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: