fredag 12 april 2013

Fredag 12/4-2013 20:02

DAG: Jaha natt igen då jag och en rätt små kass natt igen. Somnade inte som jag ville utan låg länge innan jag tillslut somnade in. Sov sedan fram till sju och sedan lite till fram till tio. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så satte jag igång med romanen höll på med den fram till 13:30. Så efter detta så körde jag igång med att handla lite. Stack till ICA först sedan till posten och fick min hårddisk. Sedan hem jag fick igång datorn för jag hade glömt att jag skulle skanna idag. Så jag satte igång det till 14:30 tiden sedan när detta var klart så stoppade jag in hårddisken och det gick bra det med. Men jag upptäckte ett fel med datorn den kan inte somna. Skall ta och ringa dem en dag om detta för så skall det inte vara. Jag har uppdaterat grafikkort och bios så nu skall det var okey, men det är det inte. Så mer? Jo sedan fick jag min deklaration idag och jag får 700 tillbaks fick tillbaks förra året med men innan detta så fick jag alltid restskatt så nu blir det lite till midsommar. Så mer? Jo jag har glömt att säga att spotify hänger sig när jag kör det, skall se en dag om detta. Så mer? Jo jag köpte ett spel till musikdatorn med igår rope heter det och det är rätt skoj tänkte skulle ha nått på den med. Så mer? Jo det gick på 38. Mer? Ja vann inte nått på lotto heller men det är ju som det brukar vara så.

TRÄNING: Ja då skall jag köra storstretch imonn igen då ja kanske jag går ut men tror inte det så det blir stel stretch igen.

ROMAN: Ja fick mina en och en halvtimme idag igen och det gick bra idag.

Nä nog för idag så ses vi igen tills imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: