fredag 26 april 2013

Fredag 26/4-2013 20:10

DAG: Jaha idag har dagen gått snabbt men inte natten. Rätt kass natt igen och till tio tiden så var sömnen över för mig. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 då jag slog igång datorerna för skann. Sedan stack jag till ICA för att handla lite och ta ut lite pengar, ja inte på ICA men jag skulle ta ut lite. Men bankomaten var stängd så jag fick ta mig upp till Redbergsplatsen och ta ut och det fanns bara 100 lappar. Men jag fick ut och stack sedan ner till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och datorerna hade skannat färdigt så jag stängde ner dem och satte igång med musikdatorn. Så tänkte jag hinner med den innan jag äter. Men den ville inte idag så jag satt ända till fem innan jag fick i mig maten. Sedan efter detta så testade jag lite till och då fick jag det att fungera igen. Men det blev mer fel sedan så jag fortsatte ända fram till nu 20:00 innan jag fick allt att fungera igen. Så hade idag fläsk och mos och löksås såg på ett par serier idag när jag åt men hann inte med så mycket idag. För jag körde igång igen på musikdatorn. Så jag vann inget igår heller ja jag såg det igår men det var inget som vanligt. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag, men imonn så.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag med och det gick bra idag även om jag hade lite svårt att fokusera igen.

MUSIK: Ja satte mig till tre tiden och tänkte det tar nog inte så lång tid att ladda in det. Och allt gick bra fram till ljuden då gick det inte mer. Så tillslut så fick jag stänga av och laddade då in alla uppdateringar för jag trodde att det var därför det inte gick. Men det var nog annat för jag testade sedan och då gick det hur bra som helst. Så sedan skulle jag då sätta upp alla ljudkort och annat då såg jag att ljudkortet inte fanns mer. Så jag fick ominstallera det och sedan gick jag in i cubase och skulle testa så att allt fungerade. Men jag fick inte till det har inte gjort på länge så jag kom inte ihåg hur det skulle vara. Men så ändrade jag AOSION eller vad det nu heter och då gick allt som det skulle och jag var nöjd för idag. Tog sedan tre till nu att få igång det så nej det var inte snabbt gjort. Nu skall jag lägga in de gamla projekten så är allt klart för att lära sig sedan. Men det gör jag till söndag.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: