onsdag 24 april 2013

Onsdag 24/4-2013 20:10

DAG: Jaha natt igen då och en kass sådan igen, vaknade ett otal gånger under natten och sov sedan rätt kasst på morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen som jag körde idag fram till två. För idag så satte jag mig framför musikdatorn och uppdaterade biosen och lite till. Som jag sedan upptäckte att det vars fel uppdatering, vi hoppas att systemet inte blir instabilt av detta. Så jag kom igång med romanen till halv ett idag. Så efter detta så stack jag till posten och hämtade min box. Och jag fick en ny av dem hoppas att det inte uppstår fel på dem med. Och allt jag hade spelat in försvann med men jag la in för denna veckan så den skall spela in. Så får jag göra lite till till söndag så skall jag få med allt jag spelade in innan. Så sedan så pillade jag lite med musikdatorn och upptäckte då att jag hade laddat in fel. Så och så kollade jag upp mailet från musikprogrammet och det hade kommit idag så till söndag tror jag att jag sätter igång med det och får in det. Idag så laddade jag in dången med program i den. Så nu är jag redo för att sätta igång skall köpa video med så jag skall lära mig den med. Gör detta till söndag tänkte jag. Så sedan gick jag igång med middagen idag hade jag karréer och pommes igen. Fick lite missbildade bitar idag så de stekte inte som de skulle. Jo en var okey men inte den andra den var sned och jag fick steka den genom att hålla den med en gaffel för att den skulle steka runt. Så sedan satte jag mig och hade inget att se idag så jag glodde på lite av varje idag. Sedan så tog jag lunch idag och såg på lite teve då med. Så sedan ringde jag ett samtal idag men fick inget svar på det idag, hade hoppats på att det skulle gå lite snabbt men inte heller. Ja vi får se om de hör av sig eller inte.

TRÄNING: Ja skall packa väskan idag nu efter bloggen så jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja lika segt att köra idag igen men hoppas jag sover på tabletten inatt. Så har jag mina två timmar imonn.

Inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: