torsdag 4 april 2013

Torsdag 4/4-2013 20:19

DAG: Jaha idag är jag sen satt länge framför teven innan jag kom upp. Men nu till natten igen. Sov så där under natten vaknade till nio tiden och låg sedan till elva innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch sedan igen från två till halv tre. Då jag tog en kort paus och satte mig vid datorn ja musikdatorn och satt sedan där fram till tre. Så jag missade en halv timme idag på romanen. Så efter detta så ringde jag till HP och de sa att jag skulle ta ur batteriet om jag körde den på ström. Så jag gjorde detta idag, måste också kolla det så att när det går ner under 50% så skall jag ladda det igen. Så mer? Jo till fyra så stack jag till träningen och sedan hem och stretch och så middag på det. Såg på family guy och sedan på konspiration nått sånt ett tag. Så imonn så skall jag upp till 07:45 och sedan till åtta så skall jag tvätta fick ingen annan tid denna veckan. Så mer? Kommer bli en kass dag imonn när jag måste upp så tidigt men jag hoppas jag kommer upp och sover lite med. Brukar sova kasst när jag måste upp. Så inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så ändrade jag på ordningen och det gick fort idag bara två minuter sen idag.

ROMAN: Ja körde idag men tappade farten lite på slutet idag. Och imonn blir inget på denna punkt.

Ja imonn så skall jag ladda in mer i musikdatorn så allt kommer med det är lite till som måste in för att jag skall vara nöjd. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: