söndag 14 april 2013

Söndag 14/4-2013 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och rätt kass sådan igen, somnade inte som jag ville igår utan låg länge innan jag gjorde det. Sov sedan så där under natten fram till fem sedan sju och så åtta och tio. Kom ur sängen till elva tiden även om jag tänkte ligga längre idag så gjorde jag det inte. Så kom upp och fick i mig frukosten sedan satte jag igång med dammsugningen. När den var klar så satte jag igång med hemsidan. Idag hade inte NRJ uppdaterat igen och jag tror inte de kommer göra det heller. Så det gav 266 267 på spotify sidan och 309 310 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag. Drog ett mail till RixFm med om ettan att den inte finns med ett tag nu, får se vad de säger om detta då. Så mer? Jo sedan så fick jag loss musikdatorn och testade det trådlösa och det gick så där idag. Men så startade jag om den och då gick det som det skulle. Men jag glömde att byta lösenord på logg in och på logga in på routern. Jag skall ändar detta till nästa söndag och lägga till ett på 20 tecken på båda. Så mer? Jo jag satte mig och såg en film idag på c-more 9 hette den och det var okey. Mer?  Jo det kom inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn om det inte gav nått alls. Så mer? Jo jag satte mig och läste ur under kupolen idag ett par kapitel blev det idag. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp då kör vi igen imonn då har packat och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör vi igen men tror inte jag kan skicka in det som det är men vi får se om jag kan skriva om det eller om jag ändå måste skicka det som det är.

Jahapp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: