torsdag 25 april 2013

Torsdag 25/4-2013 20:15

DAG: Jaha natt igen och en rätt bra natt inatt sov rätt okey fram till nio tiden men somnade om igen fram till tio. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den fram till ett då det var lunch sedan igen från två till tre. Så till fyra stack jag till träningen och sedan hem igen och stretch på det och middag. Såg family guy när jag åt och lite på mackan och vad han nu heter. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag om jag fick nått. Så hade också räknat med ett samtal idag men inget kom idag heller. Så mer? Rätt okey dag idag bra sömn och sedan bra på gymmet med. Så mer? Skall se om jag hinner med imonn att köra lite musikdator så jag kan fixa lite innan söndag. Men annars så blir det till söndag som jag kör igång igen. Då kommer jag lägga upp musik igen men det blir bara att lära sig programmet då. Så kanske jag tar kurs så jag kan sänka tonläget på min röst men då får det inte gå på mer än 1700. Tänkte ha dessa pengarna till ny dvd men vi får se hur jag gör med det sedan. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Så idag så tog det tio minuter längre igen jag har fått upp farten igen. Men det kan också vara att jag sov bra inatt. Vi får se till nästa vecka hur det går då.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag och det gick bra idag. Kör vi igen tills imonn.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: