söndag 31 mars 2013

Söndag 31/3-2013 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan igen men det brukar det bli när jag inte är hemma. Sov lite men rätt bra på morgonen dock så vaknade jag till nio, som var tio, och låg sedan till elva innan jag kom upp ur sängen. Jag såg sedan på mobilen att klockan hade ställts fram så jag kom upp till elva inte tio som jag trodde. Så sedan fick jag i mig frukosten och till tolv tiden så stacka jag hem. Men det var spår arbete så jag fick åka buss hem och dit. Sedan fick jag vänta vid korsvägen på sexan som åkte åt fel håll men vände vid nått ställe som jag inte vet vad det heter. Så sedan åkte jag hem och stack iväg och handlade med en gång. Lite smått sedan hem och gick igång med hemsidan, klockan var så pass mycket så jag skippade dammsugningen idag. Så hemsidan då ja idag hade inte NRJ uppdaterat det höll inte så länge innan de la av igen. Men det gav 262 263 på spotify och 304 305 på startsidan la upp på spotify och facebook med idag. Efter detta så gick jag på att fixa till realplayer jag uppdaterade vid McAfee och sedan var det kasst och jag kunde inte avinstallera det. Det gick inte vid kontrollpanelen och när jag sedan skulle radera mapparna så sa det att filen var öppen eller mappen den måste stängas innan det går att radera. Men jag kunde nu så hittade jag filen och stängde den och det gick att avinstallera. Skall testa att installera om men kanske inte idag tar det en annadag. Så efter detta så var klockan mycket så jag gick igång med middagen. Hade idag resten av ribben steken som jag åt igår hos morsan. Gjorde bara pommes och så var det klart såg på mina serier idag när jag åt och hann inte med lunch idag var för sen. Det var tack vare realplayer grejen. Så mer? Jo jag har nu lotto och euro och ni får veta hur mycket det gav på twitter idag. Jo sista satte mig och läste ett par kapitel ur duma key idag efter middagen.

TRÄNING: Japp imonn så kör jag ett pass jag har packat väskan idag och är redo för att köra.

ROMAN: Ja jag kör gamla romanen imonn med så får vi se om det går att skicka in sedan.

Nä inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: