måndag 4 mars 2013

Måndag 4/3-2013 20:01

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen detta trotts att jag tog stark tablett. Gillar inte detta om jag sover sämre och sämre tillslut så kommer jag inte kunna skriva mer. Så till dagen vaknade ett antal gånger under natten och till tio tiden så var det slut på sömnen. Kom ur sängen till halv elva tiden och fick i mig frukosten, sedan gick jag igång med romanen till tolv. Körde den som vanligt fram till ett då det var lunch och sedan fram till tre. Efter detta så gjorde jag inte mycket innan det var dags att sticka till träningen. Tränade sedan hem och så stretch på detta middag, såg family guy idag när jag åt och var tidigt klar idag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller men till denna månaden så kommer det smälla till vad är det uppe i nu? Skall se det är uppe i 224 mille så nu är det dags för mig att knipa den. Ni skall se till onsdag så kommer det upp ett meddelande på twitter så vet ni. Eller så tar jag det till lördag går bra det med, vi får se hur det går med det. Så mer? Kan hoppas att det kommer in mer datorer snart så jag kan köpa. Vi får se till denna veckan om det kommer eller inte. Vill gå igång med musiken igen men först måste jag lära mig programmet. Det kommer ta sin lilla tid det. Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Träningen gick bra idag men det tog tid så jag fick kapa på cykeln idag.

ROMAN: Ja det går framåt men det är mycket att göra ännu så en eller kanske två gånger till kommer det bli. Och det blir dyrt det för jag måste skriva ut och det är 470 sidor och det går att skiva ut 2000 på varje patron så det blir inte mer än fyra gånger jag kan skriva ut innan jag måste köpa ny.

Nä nog för idag och tack för idag så hörs vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: