tisdag 26 mars 2013

Tisdag 26/3-2013 20:04

DAG: Jaha natt igen och en rätt kass sådan igen, somnade inte när jag ville och sov sedan rätt kasst fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten sedan till halv ett tiden så stack jag till ICA för att handla. Fick inte med mig allt idag och ändå så köpte jag för mycket idag. Kom hem och fick in allt sedan så skulle jag ha lagat träningsmaten som jag inte kommer hinna göra till söndag. Men jag tar den imonn. Jag köpte datorn idag och lite till så vi får se när detta kommer. Trött idag blev det när jag satte mig att äta. Körde igång middagen till halv fyra tiden, idag blev det hamburgare och klyft. Såg mina serier när jag åt satt rätt länge idag men fick ändå i mig lunch. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn. Kort blogg idag.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Ja idag så gick jag över till den förra romanen men gjorde inget idag skall köra igång på den till torsdag.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: