söndag 3 mars 2013

Söndag 3/3-2013 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja somnade inte som jag ville igår låg ganska länge innan jag tillslut slog igen de blå. Sov sedan så där fram till tio tiden eller om det var nio tiden. Efter detta så sov jag inte mer kom ur sängen till tolv tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så dammsög jag och så gick jag igång med hemsidan idag var det uppdaterat på båda. Så det ger 254 255 på spotify och 296 297 på startsidan la upp på twitter och facebook med idag. Så sedan skulle jag då ta mig till morsan var tanken men det sket sig jag fick inte ner skärmen i väskan. Så jag fick ringa henne och vi tog en diskussion och det skall fundera på det så återkommer de om detta. Så mer? Jo efter detta till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pasta idag blir inte mätt på detta men har inte haft det på länge så jag tog det idag. Så fanns inget på teven heller så jag drog igång videobutiken och såg nya bond. Det var väl okey men skurken var självmordsbenägen så det var väl okey bara. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får hålla utkik efter twitter meddelade så får ni veta om jag vann. Så mer? Ja jag hoppas att det kommer upp lite mer datorer på siten om ett par dagar så jag kan köpa min snart. Kommer nog snart för de la upp envy nu för ett tag sedan då kommer det nog lite till sedan hoppas jag. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa väskan nu efter bloggen så skall vi se hur det går imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då och jag håller mig till miljöbeskrivningar ett tag till skall gå igenom hela innan jag byter.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: