fredag 15 mars 2013

Fredag 15/3-2013 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen kunde inte somna så jag låg länge innan jag tillslut somnade in. Vaknade sedan ett antal gånger fram till tio tiden, men låg ända till halv tolv innan jag kom upp. Fick inte i mig frukosten utan stack ner med tvätten till tolv. Sedan upp och så fick jag ner frukosten efter detta så stack jag ner igen till kvart i ett tiden och hängde upp den samma. Så efter detta så skulle jag sticka till ICA för att handla men fastnade vid datorn. Så jag kom inte iväg förrän till två tiden, och jag var nere och bytte tvätt tiden innan jag stack till ICA. Och för att jag var sen så glömde jag att köpa träningsmat. Så sedan hem igen och stack ner till kvart i fyra för att hämta upp tvätten sedan var det middag. Hade idag korv och pommes och ketchup såg mina serier när jag åt och satt så länge att jag missade lunchen idag. Så mer? Jo det är euro lotto eller vad det nu heter men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får spana på twitter om det gav nått. Så mer? En rätt kass dag idag och den började som vanligt med en kass natt.

TRÄNING: Ja imonn så skall jag köra igen då en storstretch och jag skall göra den imonn. Men jag måste först till ICA och sedan måste jag göra träningsmaten med. Hoppade ju förra veckan detta.

ROMAN: Ja bra sömn så skall jag nog köra imonn med vi hoppas på det tills imonn.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: