tisdag 5 mars 2013

Tisdag 5/3-2013 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen vaknade ett antal gånger under natten och till tio tiden så kom jag till vaket tillstånd och kom ur sängen till halv elva tiden. Fick i mig frukosten och satte sedan igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag pillade lite med datorn och sedan så ringde jag till Microsofts support. Jag ville byta datum på betalningen men det gick inte alls, sedan tog de inte betalt heller och jag hatar räkningar som kommer efter den siste. Men det går inte att göra nått åt så jag får ha det så helt enkelt. Så mer? Jo jag fick ett samtal från morsan idag och vi snackade ett tag. Efter detta så gick jag igång med middagen, hade idag kotletter med klyft och pepparsås. Såg mina serier idag när jag åt men hann inte med alla så jag fick spara tills imonn. Så mer? Gillar inte att jag inte sover bra ja jag har inte sovit bra på jävligt länge men efter att jag fick ta ut propparna så är det sämre. Har rätt svårt att koncentrera mig på att skriva nu och det kommer nog inte bli bättre heller. Så det är illa men jag hoppas att det blir åtminstone lite bättre snart. Vi hoppas på det med då? Jag hoppas det kommer upp nya datorer snart skulle vilja  ha en med dubbla hårddiskar så jag kan spara musiken på E disken så blir inte C full heller och datorn seg. Men just nu finns det inget alls på den punkten men det kommer hoppas jag. Så mer? Halv kass dag idag men det tar jag igen tills imonn, hoppas jag.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men till torsdag så kommer jag igen.

ROMAN: Ja körde idag men hade illa svårt att koncentrera mig idag men jag fick min en och en halv timme idag ändå. Så hoppas vi att det blir bättre tills imonn.

Nu är det bara detta kvar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: