lördag 9 mars 2013

Lördag 9/3-2013 20:08

DAG: Jaha natt igen då jag och rätt många vak inatt men sov ändå rätt okey fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 och då hade jag tänkt att sticka till ICA för att handla men jag kom inte iväg idag. Men tillslut så stack jag och handlade lite sedan hem igen. Jo innan jag stack så stekte jag träningsmaten så det tog tid det med idag. Så hem och kom inte igång med stretchen som jag ville utan drog på det idag. Så när jag väl kom igång så var klockan redan fyra och jag la ner det idag, hade inte lust så jag la ner sedan var jag sen med så jag skippade det idag. Så gick igång med middagen istället hade idag mos och fläsk och löksås. Men tappade matlusten idag så jag åt inte upp allt idag. Vet inte riktigt vad som hände men jag orkade inte äta upp idag. Så efter detta så har jag legat på sängen fram tills nu. Nä jag har kollat på cubase med ett tag så jag tänkte jag skulle kolla lite innan jag köpte vad det nu finns på den. Men man måste köpa video som visar hur det går till ligger på 256 för 700 MB så kan jag se detta om jag nu kan fatta allt på den. Men jag skall fråga om man har en chans att lära sig om man inte har utbildning på det. Så mer? Det är lotto idag ni får veta på twitter idag eller så imonn om det inte gav så mycket eller så till måndags bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med lite till om ni orkar titta in då.

TRÄNING: Ja det sket sig idag men till nästa lördag skall jag gå igång tidigt och inte gå ut hoppas jag.

ROMAN: Ja det går framåt även om det går lite trögt framåt just nu. Men det är sömnen som inte kommer som den skall vi hoppas att det blir bättre med tiden. Men satt iallafall mina en och en halvt timme idag så okey då.

Inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: