torsdag 24 januari 2013

Torsdag 24/1-2013 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass sådan inatt. Tog den starka tabletten men det gick inte att somna alls, låg till tre tiden tror jag innan jag somnade. Så när jag tillslut vaknade till tolv tiden så var jag illa seg idag. Så jag tänkte hur skall det gå idag men jag gick igång med frukosten och så drog jag igång med romanen. Men bara efter en lite stund så la jag ner, kände inte alls för att skriva idag så jag la ner. Istället så stack jag till posten och hämtade min router som kom idag. Så efter detta så gjorde jag inte nått fram tills det var dags att laga maten. Jo jag pillade lite mer musikdatorn idag rensade lite ut den löstagbara hårddisken så den är klar för att tas loss sedan när jag skall ominstallera. Så efter detta så gjorde jag mat hade idag karréer med pommes och såg mina serier när jag åt. Men jag satt så länge idag att jag tog en mjukis istället för lunch. Så mer? Jo jag skulle ha ringt till apoteket idag men glömde av det så nu måste jag ringa imonn så jag kan hämta till måndag. Så mer? En rätt kass dag idag men jag fick routern så lite bra ändå. Jo lotto med såg inte det igår så jag vet inte om jag vann nått, skall se idag ni får veta på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja jag mår bättre idag och hoppas att det släpper helt till måndag så jag kan köra igen. Men jag måste ha smittats till måndagen och sedan till torsdagen så bröt det ut. Men jag kommer igen till måndag igen med nya tag.

ROMAN: Jaha inget gjort idag jo lite gjorde jag men inte mycket att hurra för. Men det tar jag igen tills imonn.

Så inget mera att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: