tisdag 29 januari 2013

Tisdag 29/1-2013 20:05

DAG: Jaha till natten igen då ja somnade sent igår och vaknade till elva tiden idag. Fick i mig frukosten och så till tjugo över så stack jag till frisören och klippte mig. Efter detta så stack jag till ICA för att storhandla köpte allt utom kött idag. Fick gå hem idag i regnet som skvalade ner. Så efter jag hade packat upp detta så fick jag ut igen till apoteket men det hade inte kommit idag. Så jag fick med mig lite men måste dit igen imonn. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och klyft och rätt mycket ketchup. Såg på mina serier när jag åt och satt ända till sex då jag tog lunch. Så mer? Jo datorn jag tänkte köpa finns inte länger på hemsidan så jag måste vänta på att nya kommer upp där innan jag kan köpa. Men jag köper inte förrän till slutet av februari så jag hoppas det kommer upp tills dess. Sedan har inte interfacet uppdaterats heller så kan inte köra det innan dess. Så mer? Jo jag hade problem med att få denna datorn att somna sa jag för ett tag sedan. Men jag tror det var den felaktiga hårddisken som gjorde det för nu somnar den som den skall. Så mer? Nä kommer inte på mer jo jag skall ut imonn och köpa köttet sedan skall jag ta en lunch soppa imonn tänkte jag har köttsoppa som snart går ut så. Och imonn skall jag också ha soppa till middag skall göra en som jag hittade på ICA har köpt allt för den imonn. Det blir en fisksoppa får se hur det smakar då.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt innan torsdag.

ROMAN: Ja vi har uppehåll i två dagar nu men sen till torsdag kör jag igång igen.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: