måndag 14 januari 2013

Måndag 14/1-2013 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en lite små kass sådan igen. Somnade som jag ville men sov sedan bara fram till sju tiden sedan halv åtta och så tio. Efter detta var sömnen slut för mig och jag gick upp till elva tiden och fick i mig frukosten. Så till tolv gick jag igång med romanen, körde den fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Efter detta så har jag kollat runt lite på min gamla dator, om nu morsan vill ha den så måste jag köpa mer ram minne det kommer gå på 1020 sedan högtalare går på 150 och så frakten på 49 så det kommer gå på 1220 med allt. Men jag vet inte om de skall ta den eller inte, men har sett på detta idag efter romanen. Så när sedan klockan slog fyra så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg på famely guy när jag åt och satt till åtta innan jag gick upp för idag. Så mer? Jo jag vann inget heller igår på lotto ja det var ju i lördags men såg det igår. Men det är ju som det brukar vara så inget nytt där inte.

TRÄNING: Jaha körde mitt pass idag och det gick bra och var i tid idag med så jag hade högre fart idag. Bra pass idag.

ROMAN: Jaha körde mina två timmar idag och det gick bra har kommit hälften nu om ni undrar hur det går. Men det är ganska mycket att radera som jag måste göra om lite i början med. Men jag skrev sade han och sade hon i varje mening, det är det jag tar bort nu.

Så ja inget mer att säga idag så jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: