söndag 20 januari 2013

Söndag 20/1-2013 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen vaknade ett antal gånger under natten och så till nio tiden så blev det inte mer sömn sedan. Dock låg jag ända till elva innan jag gick upp och fick frukosten i mig. Och jag är förkyld skall inte gå till träningen imonn så får jag se om jag går till torsdag förhoppningsvis är jag frisk då och då går jag. Så var seg idag så jag kom inte igång med dammsugningen förrän till efter tolv fram mot ett tiden. Så efter detta så gick jag på hemsidan körde den och idag så var det bara RixFm som hade uppdaterat. Jag maila dem om detta om NRJ får ny hemsida eller inte skall se om ett par dagar får jag svar. Men det lutar åt att den inte kommer upp tror jag då blir det inte mer mest spelat där ifrån. Så det gav uppdatering 241 242 på spotify sidan och 281 282 på startsidan. Kan säga att de som köpte upp NRJ nästan aldrig uppdaterar sina listor det var därför jag la ner deras sida innan. Men vi får se hur det går med det de kanske lägger upp ny sida men jag tror inte det om jag skall tippa. Så mer? Jo efter detta så knappande jag in C-More sida och såg en ny serie som jag hade missat innan såg avsnitt ett och två innan jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och såg på lite av varje idag inte på något speciellt men slö glodde. Så mer? Jo vi skall se om jag vann något igår på lotto har inte fått mail om det men kanske nått. Ni får veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja vi får se hur länge detta sitter i men tills imonn så skippar jag träningen så hoppas jag att jag kan köra igen till torsdag. Vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja ingen träning så skall jag ändå köra två timmar imonn och så får vi se hur det går med det. Men närmar mig slutet så efter det så skall jag gå igång igen från början och fixa till det med. Sedan skall jag gå på andra omgången får vi se hur det går med det.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: