tisdag 15 januari 2013

Tisdag 15/1-2013 20:14

DAG: Jaha natt igen då ja och till fem tiden så vaknade jag upp med magknip så jag låg en timme med detta och somnade sedan någon gång under natten. Efter detta så sov jag lite små kasst fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla, nej jag fick i mig en mjukis innan detta och sedan stack jag till ICA. Köpte för 200 så nu har jag bara 100 kvar av mina pengar. Gäller att leva snålt ett tag så mer? Jo jag ringde en signal till morsan och frågade om datorn och jag tror att de tar den. Så mer? En halv kass dag idag men jag fick romanen gjord så okey då da. Så mer? Nä det var inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Nog för idag ses igen imonn. Kort blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men tills torsdag kör jag igen.

ROMAN: Ja det är ett evigt raderade just nu men jag var lite seg idag med men fick mina en och en halv timme idag ändå så¨.

Jo jag har problem med att datorn inte går in i  strömsparläge har inte hittat vad det är som gör det men tror att det är en uppdatering som gör det men jag kan inte ändra det så jag måste göra det manuellt nu så hoppas jag att det går bort till nästa uppdatering. Så sedan fick jag nytt på skyddsfronten idag mitt skydd uppdaterade sig och jag fick skydd på virus 16.1. Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: