fredag 18 januari 2013

Fredag 18/1-2013 20:17

DAG: Fel fel fel, jag har pillat med skyddet idag det var en stor uppdatering på det för ett par dagar sedan men då vill det inte sedan. Det brukar vara så när de uppgraderar systemet har varit med förr. Men jag lyckades fixa felen med den automatiska fixaren. Så nu skall det fungera igen men det tog sin lilla tid det. Så nu till natten igen och en kass sådan igen vaknade inatt någon gång och hade ont nä var torr i halsen låg länge innan jag somnade igen. Vet inte om jag har ont i halsen eller inte men förra gången jag hade detta så sa läkaren att jag hade varit sjuk. Men det är ingen vanlig förkylning som jag har haft innan heller. Jag vet i fan om jag har varit sjuk jag tror det är rök som gör det men men. Jag har inte haft en förkylning på 20 år nu har varit sjuk i 15 och innan dess så var jag inte förkyld. Lite rädd är jag för att bli sjuk för motståndskraften finns nog inte om jag inte har varit sjuk på så länge. Men jag tror det är rökning som gör det kände det igår på vägen upp i trappan. Så men jag satt bredvid en som kan varit sjuk igår på gymmet men det tar ju inte ett par timmar och så är man sjuk så fort går det inte. Skumt är det men vi hoppas att det är borta tills imonn. Så kom ur sängen och fick i mig frukosten någon gång till elva tiden. Efter detta till tolv så stack jag ner med tvätten och så upp igen. Efter detta så gjorde jag inte så mycket innan det var dags att hänga upp den samma. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite. Nu är det inte mycket pengar kvar så jag hoppas det räcker till den 25é. Så mer? Jo jag fick igång datorerna och skannade dem men musikdatorn var klar på fem minuter den var först med fel. Men eftersom jag skall ominstallera så slog jag bara av den idag. Sedan tog denna över tre timmar på sig så jag visste att det var fel på den med. Men jag lyckades fixa den idag iallafall så skall ta och se på musikdatorn en annan dag men jag skall om installera så jag tror inte jag gör nått åt den innan dess. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja då kör jag storstretch imonn igen då och får göra träningskycklingen till söndag glömde det idag.

ROMAN: Ja vi kör igen imonn på denna punkt hoppas jag får sömn natt bara.

Då är det inte mer än att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: