fredag 11 januari 2013

Fredag 11/1-2013 20:04

DAG: Jaha samma natt igen så rätt kass sådan igen kom ur sängen till tolv tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den fram till två då jag stack till ICA för att handla lite. Sedan hem igen drog i mig en mjukis när jag kom hem och så gick jag igång med middagen. Idag hade jag korv och mos och ketchup och såg mina serier när jag åt . Så till sex tiden så ringde farsan om java så jag hann inte få i mig lunch idag jag fick stänga av javan på båda datorerna. Men sedan så skulle XP n uppdatera och det gick inte alls den laddar inte in nu det går inte. Så jag får ha den som den är och se om det går att installera in om ett par dagar. Men nu är det bara en månad kvar så köper jag en ny sedan kan jag ominstallera om morsan vill ha den eller inte. Så så jag satt ända till nu för att försöka få den att ta uppdateringarna men det gjorde den inte. Så vi får se vad som händer med den sedan. Så mer? Nä inget mer idag men jag sover kass igen fan om det inte vänder tillslut så blir jag trött igen om jag inte sover bättre. VI hoppas på det så hörs vi igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn är det storstretch som gäller för mig så jag hoppas på bra sömn inatt.

ROMAN: Ja idag gick det bra och jag vet nu var jag skall lägga till det jag skall lägga till men jag måste läsa igenom den ändå. Och det är mycket att lägga till också så jag har att göra sedan.

Nä nog för idag så kommer jag igen imonn med mera. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: