onsdag 30 januari 2013

Onsdag 30/1-2013 20:22

DAG: Jaha natt igen då eller vi börjar med att säga varför jag är sen idag. Har kollat på Office paket idag tänkte köpa nytt men de har ändrat på det så jag tror jag köper Office 365 istället. Jag skall se om jag hinner med det imonn annars blir det till nästa vecka. Det kommer kosta mig 90 spänn per månad så får jag alla Office program. Men jag skall höra med dem en dag så får jag se vad jag gör sedan. Så till dagen då sov så där under natten kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så stack jag till CIA och handlade sedan hem igen och ut igen till apoteket. Så fick med mig allt idag och sedan hem igen. Men grannen ville ha lite hjälp med sin bil så jag stack ut med en gång igen. Sedan upp igen och fick stoppat i allt kött i påsar. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen. Idag gjorde jag min första soppa som jag gjorde själv. Det var en fransk fisksoppa och den var väldigt god, dock gjorde jag inte helt enligt receptet jag hade mer fond i min. Men den var god och jag satt så länge idag att jag inte hann med lunch idag. Jag såg mina serier och satt ända till efter sex innan jag kom på att jag inte skulle sitta längre. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo. Det är lotto idag så jag räknar med era tummar så får ni veta på twitter om det gav nått. Eller så imonn om det inte gav nått som vanligt.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan för imonn och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja ett uppehåll men imonn så kör jag igång igen vi hoppas på bra sömn.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: