onsdag 23 januari 2013

Onsdag 23/1-2013 20:11

DAG: Jaha natt igen då ja och igen rätt kass natt sov inte länge innan jag vaknade igen och så gick det hela natten fram till elva tiden. Kom upp och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den fram till 13:30 då jag stack till stan och köpte lite till morsan. Sedan fick jag för mig att jag skulle gå hem och det gjorde jag. Kanske inte så bra när jag är sjuk men jag gick ändå idag. Kom hem och drog igång med middagen med en gång. Idag hade jag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Satt länge idag så jag tog en mjukis stället för lunch idag. Så mer? En rätt okey dag idag trotts kass natt men fick inte så mycket gjort idag. Jo jag gjorde romanen och så handlade jag men det tog tid när jag gick hem idag. Jag hann inte göra det jag skulle när jag kom hem, men jag tror jag kan göra det imonn. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera så kan vi bara hoppas att jag blir frisk till nästa vecka. Vi håller tummarna för det…

TRÄNING: Ja ingen träning imonn men kanske kör jag stretchen till lördag om jag mår bra.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag och det blev klart och det var inte alls som jag kom ihåg. Måste göra om slutet som jag mindes det för det var inte så. Men det är ett bättre slut om jag gör om det. Gick igång med samma omgång idag igen från början så kommer jag köra till halva så är omgång ett klar.

Nä nu är det slut för idag och jag säger Tjingelng! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: